...nie koniec wakacji


Mówisz sobie: „To już połowa sierpnia, słońce już tak nie świeci jak w czerwcu czy lipcu…” i wtedy chowasz kremy, spraye i balsamy z filtrami UV głęboko do szafy – na przyszłe wakacje. Nic bardziej mylnego. Faktem jest, że słońce nie grzeje tak mocno jak na początku sezonu letniego Nie jest natomiast prawdą, że nasza skóra i włosy nie potrzebują odpowiedniej pielęgnacji.

PIELĘGNACJA I REGENERACJA

Koniec wakacji to wciąż słońce, które wcale nie pozbyło się promieni UVA i UVB. Staje się za to jeszcze bardziej szkodliwe, bo coraz częściej towarzyszy mu naprzemienny wiatr, deszcz, zmiany temperatury. Nie chowamy, więc kremów z filtrami, tylko tak jak przez ostatnie 2 miesiące, codziennie rano stosujemy zarówno na twarz i ciało. Nie zapominamy również o włosach, to one były najbardziej narażone na promienie słoneczne. Spray chroniący włosy przed czynnikami zewnętrznymi nadal jest obowiązkowy każdego ranka.

Wieczory poświęć teraz na regenerację. Skup się na nawilżaniu ciała i włosów. Zainwestuj w nawilżającą maskę do włosów, stosuj częściej 2-3 razy w tygodniu. To samo zrób ze skórą twarzy. Oprócz Twojego ulubionego kremu stosuj maseczkę regenerująco-nawilżająco. Dzięki tym zabiegom odzyskasz nie tylko świetną kondycję skóry i włosów, ale przygotujesz je tym samym na jesienną słotę.

ZŁUSZCZANIE

Oprócz głębokiego nawilżania potrzebujesz przede wszystkim usunąć martwy naskórek, poprzez ekspozycje na słońce jest go zdecydowanie więcej niż w pozostałych miesiącach. Jednym z najbardziej popularnych a zarazem najskuteczniejszych i najprostszych zabiegów, które możesz wykonać samodzielnie jest peeling. Wykonuj go teraz bardzo regularnie 2 razy w miesiącu. Pamiętaj o dostosowaniu peelingu do rodzaju skóry. Jeśli masz skórę tłustą lub mieszaną stosuj peeling grubo lub drobnoziarnisty. Do skóry z problemami naczynkowymi, suchej i wrażliwej - peeling enzymatyczny.

W połowie września warto wybrać się do kosmetyczki, ona najlepiej rozpozna potrzeby Twojej skóry uzupełniając ją o niezbędne składniki odżywcze.

DIETA I ĆWICZENIA

Nie zapominaj o zdrowej diecie. Z dnia na dzień coraz ciężej będzie znaleźć polskie, świeże owoce i warzywa. Nie znaczy to jednak, że masz z nich rezygnować. Uzupełniaj swoją dietę o produkty bogate w Witaminę A, E, B6, cynk oraz kwasy tłuszczowe Omega 3 znajdziesz je m.in. w warzywach zielono listnych, pestkach słonecznika, orzechach włoskich (lada dzień będzie ich pod dostatkiem), cytrusach, rybach, wołowinie i pomidorach.

Dzięki tym składnikom zregenerujesz, odżywisz i nawilżysz skórę. Nadasz jej więcej blasku, elastyczności i zdrowego wyglądu.

Koniec lata nie oznacza również końca troski o swoją sylwetkę. To, że bikini na Twoim ciele nie będzie gościć już tak często nie oznacza, że regularne spacery, jogging, ABS nie należą do twoich codziennych obowiązków. Jeśli stwierdzisz, że na trucht na świeżym powietrzu jest już za chłodno – doskonale wiesz, że wybór jest ogromny: basen, tenis, squash, siłownia, zajęcia fitness, itd…..

SUPLEMENTACJA

Wszystkie wyżej wymienione działania możesz wspomóc kuracją „od wewnątrz” czyli suplementami bogatymi w Witaminy i minerały. W aptekach jest szeroki wybór kapsułek na bazie naturalnych składników, które pomogą Ci poprawić kondycję skóry i włosów..

 

Nasza Klasa Wykop

 

Dobierz idealną dietę dla siebie!


Założ konto!